Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Φωτιστικά για παιδικό δωμάτιο

Πριν 2 χρόνια μια φίλη μου έψαχνε για φωτιστικό για το βρεφικό δωμάτιο που ετοίμαζε. Ήθελε κατι απλό αλλα χαριτωμένο και όχι πολυ μπεμπέ. Αποφάσισα λοιπόν να της φτιάξω ένα εγώ.

παιδικό φωτιστικό
Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία του κρεμασμένο, άλλα ταίριαξε πολύ με το βρεφικό δωμάτιο του μπέμπη. Ακρίβως επειδή δεν είναι πολύ μπεμπέ θα ταιριάζει και στο παιδικό δωμάτιό του μεγαλώνοντας.
Λατρεύω τα απλά χάρτινα φωτιστικά γιατί μπορείς εύκολα να τα διακοσμήσεις και να φτιάξεις κάτι εντελώς διαφορετικό.

Άλλη μια ιδέα για φωτιστικό που ταιριάζει τόσο σε παιδικό δωμάτιο, όσο και σε πιο νεανικό είναι ένα πολύχρωμο κρεμαστό φωτιστικό.
Πολύχρωμο κρεμαστό φωτιστκό
Αλλά και τα μεγαλύτερα "παιδιά" μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Μου φτιάχνουν την διάθεση τα φωτεινά χρώματά του και για αυτό το έχω βάλει στο γραφείο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου